Sunday 8 December 2013

:: 18 NOV 2013 :: Kursus Pembangunan Profesionalisme Berterusan (CPD)


Setelah sekian lama tidak menulis, saya memulakan karangan saya dengan kursus CPD anjuran BAHAGIAN PENDIDIKAN GURU (BPG) pada 18 Nov hingga 22 Nov 2013...
Apa yang boleh saya katakan tentang kursus ini? SERONOK, TIDAK BOSAN, dan sebagai peserta program saya mendapat banyak input daripadanya. Kursus ini tidak seperti kursus induksi yang pada saya hanya berkonsepkan ceramah dan pada akhirnya penilaian bertulis. Kursus ini pula lebih kepada konsep bengkel, perkongsian rakan-rakan guru dan fasilitator tentang isu-isu pendidikan..ia lebih realistik dan bersifat pembelajaran kontekstual.
Di sini saya berkongsi serba sedikit aktiviti, ilmu dan link internet yang dikongsi semasa kursus... (^_^)

Jadul nampak macam pack jer...tapi kami enjoy... =)








...kenangan yang tak dapat dilupakan adalah mengenali rakan-rakan peserta yang best dan happy go lucky semuanya... 
P/S :: some of the pictures is taken from Teng Sii Niang (smk Daro) & Fatma Wahidah (Smk Durin)

















No comments:

Post a Comment